1§ Általános
(1) Az Ön üzleti partnere az itt található Online-kínálat keretein belül minden esetben a SEP Office Bt., Székhely: 3141 Salgótarján, Ötvözetgyár út 10., Bankszámlaszám: 11741000-20144229-00000000, Cégjegyzékszám: 12-06-002667, vezetve a Balassagyarmati Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában, Adószám: 24044073-2-12, (a továbbiakban eladó néven szerepel), amit Susán Vilmos Sebestyén ügyvezető képvisel.
2§ Felelősség az online-kínálatért
(1) A www.sepoffice.hu weboldalon kínált termékekért, designokért és a bolt kialakításáért kizárólag az eladó felelős.
3§ Szerződéskötés
(1) Az eladó honlapján található tartalom egy kötetlen kínálat az eladótól való vásárlásra.
(2) A kitöltött megrendelési lap interneten való elküldésével az ügyfél egy kötött ajánlatot tesz egy vételi ill. egy szállítói szerződés megkötésére. Az ajánlat elfogadása esetén az eladó e-mailben visszaigazolja az ügyfélnek a megrendelést.
(3) Az eladó és a vásárló között a szerződéskötés elektronikus úton történik meg.
(4) Az adatbeviteli hibák javítása: Az elektronikus utat biztosító fél köteles megfelelő eszközökkel biztosítani, hogy a másik fél az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibákat szerződési jognyilatkozatának megtételét megelőzően kijavíthassa. Ha az elektronikus utat biztosító fél e kötelezettségének nem tesz eleget, a másik fél szerződési jognyilatkozatát megtámadhatja.
(5) Elektronikus szerződési jognyilatkozat és annak visszaigazolása: 5.1. Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik. 5.2. Az elektronikus utat biztosító fél köteles a másik fél szerződési jognyilatkozatának megérkezését elektronikus úton késedelem nélkül visszaigazolni. A fél mentesül az ajánlati kötöttség alól és a szerződés teljesítésére nem kötelezhető, ha a visszaigazolás a másik félhez nem érkezik meg késedelem nélkül.
(6) Az eladó köteles az Ektv. 5. § (1) bekezdése értelmében a honlapján a szerződések megkötésére és teljesítésére vonatkozó, a szolgáltató által előre, egyoldalúan és több szerződés megkötésének céljából meghatározott Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: ÁSZF) megjeleníteni és annak tárolását a fogyasztó számára biztosítani annak érdekében, hogy a fogyasztó számára is bizonyítható módon rendelkezésre álljon a szerződéskötés után az adott jogügyletre vonatkozó szerződéses feltételekről és jogszabályi rendelkezésekről szóló tájékoztatás.
(7) Vállalkozásunk létrehozott egy külön oldalt, ahol minden szükséges és létfontosságú dokumentumot a leendő vásárló/vásárló egy helyen meg tud találni, ki tud nyomtatni, le tud menteni. Ez az oldal: https://www.sepoffice.hu/letoltheto-dokumentumok
4§ Szállítás
(1) A szállítást külföldre csak bankkártyás fizetés vagy előre utalás esetén vállalunk.
(2) A szállítás egy az eladó által választott szállítón keresztül történik. A szállítás díját az ügyfélnek kell állnia, melynek mértéke a rendelt mennyiségtől függően változhat. Az aktuális szállítási költségeket megtalálja a https://www.sepoffice.hu/szallitas oldalon.
(3) A szállítás legfeljebb 3 héten belül történik, de rendszerint a termék pár napon belül kiszállításra kerül.
(4) Amennyiben a megrendelt termék a szerződéskötéstől számított 3 héten belül nem kerülne kiszállításra, az eladó a határidő lejártáig írásban értesíti az ügyfelet. Ebben az esetben az ügyfélnek jogában áll elállni a szerződéstől, amit részünkre szintén írásban kell közölnie.
(5) Az ügyfél a késedelmes teljesítés következtében kártérítésre nem jogosult.
5§ Árak
(1) Az árlistában szereplő árak Bruttó árak, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és az összes ide vonatkozó adónemet.
(2) Az ügyfél kiszállítás esetén szállítási költséget köteles fizetni, amelynek mértéke a rendelt mennyiségtől és a szállítás helyétől függően változhat.
(3) Az aktuális szállítási költségeket és az árakat megtalálja a www.sepoffice.hu oldalon.
6§ Fizetés
(1) A fizetési mód az ügyfél választása alapján lehet utánvét, bankkártyás fizetés, átutalás vagy helyszíni átvételkor történő befizetés. Az eladónak jogában áll az ügyfél által választható fizetési módokat, a rendelt mennyiségtől és a szállítás helyétől függően, korlátozni.
(2) Amennyiben az ügyfél által választott fizetési mód, az eladó szerződés szerinti teljesítése mellett, nem hajtható végre, különösen, ha az ügyfél helytelen adatokat adott meg, az ügyfél köteles az eladónak, vagy a teljesítéssel megbízott harmadik félnek az ebből adódó többletköltségét megtéríteni.
(3) Az eladó jogosult a fizetés lebonyolításánál harmadik fél szolgáltatásait igénybe venni.
(4) Az ügyfél nemfizetése esetén az eladónak jogában áll követeléseivel behajtó céghez fordulni és a behajtáshoz szükséges összes személyes adatot, az ezzel megbízott harmadik fél számára átadni.
(5) Amennyiben a fizetés lebonyolításába harmadik fél bevonására kerül sor, a fizetés akkor tekinthető teljesítettnek, ha az összeg átadásra került és a behajtással megbízott harmadik fél korlátlanul rendelkezik felette.
7§ Szavatosság
(1) Ha szavatosságot érintő hiányosság áll fenn, az ügyfél a törvényben meghatározott keretek között kérheti a hiány pótlását, az ár csökkentését vagy a szerződés felbontását.
(2) Ha a termék minőségi hibák miatt visszaküldésre kerül, az eladó átvállalja az ebből adódó szállítási költséget. Az ügyfél köteles olyan szállítási módot választani, amivel elkerülhetőek a szükségtelen többletköltségek. Az eladó a szállítást követően megtéríti az ügyfél ebből adódó költségét, vagy kifejezett kérésre előre átutalja azt.
8§ Rendelés lemondásának feltételei, elállási jog
(1) A rendelések lemondása emailen vagy telefonon keresztül történhet. A rendelések lemondása a rendeléstől számított 24 órában indoklás nélkül megtehető. Ezt követően a rendelés visszamondására csak az eladó nem szerződésszerű teljesítése esetén van mód!
(2) Az Egyedi Ajándékok Boltjában készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: „A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”
9§ Korlátozott felelősség
(1) Az interneten történő kommunikáció és adatforgalom hibamentes működését és állandó elérhetőségét a technika mai állása szerint nem lehet szavatolni, ezért az eladó nem garantálja az online-kínálatának állandó, megszakítás nélküli működését, elérhetőségét.
10§ Szerzői jogok védelme, felelősség meghatározása
(1) Amennyiben az ügyfél egy egyedi ajánlat keretében saját grafika alapján dolgoztat, köteles szavatolni az általa rendelkezésre bocsátott szellemi termékek jogtisztaságát. Szerzői jog vagy személyiségi jog sérülése esetén a felelősség az ügyfelet terheli.
(2) Az ügyfél köteles mentesíteni az eladót az előbb említett jogsérelmekből származó összes követelés alól, és megtéríteni az ügyben felmerülő összes költségét.
11§ Technikai eltérések
(1) A weboldalon, prospektusokban, szórólapokon, katalógusokban, hirdetésekben szereplő adatok, meghatározások, írásos és elektronikus ábrázolások pusztán információ jellegűek, ezért a színt, súlyt, elhelyezést és a termék más hasonló paraméterét érintő adatok eltérhetnek az ezekben megadottaktól.
12§ Adatvédelem
(1) Az eladónak jogában áll az üzleti kapcsolattal összefüggésben, az ügyfél összes adatát, a szerződés végrehajtása céljából, az Adatvédelmi Törvény előírásainak megfelelően, elektronikusan tárolni és feldolgozni.
13§ A szerződéskötés lehetséges nyelvei
(1) A webáruház nyelve a magyar és a szerződéskötés lehetséges nyelve kizárólag a magyar.
14§ A szerződés alakiságára, iktatására és utólagos hozzáférhetőségére vonatkozó előzetes tájékoztatás
(1) Jogszabályi előírásnak megfelelően tájékoztatjuk, hogy a szolgáltató rendszere által kiküldött visszaigazoló e-mail írásba foglalt szerződésnek minősül, valamint arról, hogy a szerződés a szolgáltatónál nem kerül iktatásra. A szerződés esetleges utólagos hozzáférhetősége másolat kiküldése formájában 1 évig lehetséges, melyet a felhasználónak írásban kell kérnie az ügyfélszolgálattól, az dekor@sepoffice.hu e-mail címen jelezve.
15§ Az online vitarendezési platform linkjéről, a platform létezéséről és használhatóságáról szóló tájékoztatás
(1) AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETE (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) született dokumentum, 524/2013/EU rendelet 14. Cikk (A fogyasztók tájékoztatása) (2) bekezdése alapján: „Az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett azon kereskedőknek, akik kötelesek egy vagy több alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni a fogyasztókkal fennálló vitáik rendezéséhez, vagy erre kötelezettséget vállalnak, tájékoztatniuk kell a fogyasztókat az online vitarendezési platform létezéséről, valamint arról a lehetőségről, hogy az online vitarendezési platform felhasználható a vitáik rendezéséhez. Emellett az online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket kell megjeleníteniük honlapjukon, illetve, ha az ajánlatot e-mailben teszik, akkor az adott e-mailben. Ezt az információt fel kell tüntetni adott esetben az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződés általános feltételei között is.”
16§ Jogi hézagok és kiegészítések
(1) Amennyiben az Általános Szerződési Feltételek valamely pontja jogilag hatálytalan vagy hiányos lenne, a szerződés további pontjai érvényben maradnak. A hatálytalan vagy hiányos részek helyett az Ptk. ide vonatkozó pontjai érvényesek.
Kelt: Salgótarján, 2022.09.01.